17 мај 2008

Selo gori iz drugog ugla

„Selo gori“ iz drugog ugla
Suzana Mančić priprema izložbu umetničkih fotografija

Nakon voditeljskog, pevačkog i glumačkog posla Suzana Mančić je odlučila da se ogleda u još jednoj umetnosti. Naime, bivša „loto devojka“ priprema izložbu fotografija nastalih za vreme snimanja serijala „Selo gori, a baba se češlja“ u kojoj je i sama igrala.

- Sve vreme snimanja serije fotografisala sam pojedine scene koje su me fascinirale. Fotoaparat nisam ispuštala ni za vreme pauza koje su pravljene, tako da imam mnogo slika nastalih, onako spontano. Želja mi je da ih sve prikažem u nekom lepom izložbenom ambijentu, gde će doći do izražaja moja sposobnost zapažanja bitnih detalja - kaže za „Alo!“ Suzana.
Objašnjava da još nije sigurna koju galeriju će odabrati.
- Imam više ponuda i stvarno su svi ponuđeni prostori predivni, ali još razmišljam i želim da se konsultujem sa ljudima koji su do sada postavljali slične izložbe. Ni datum još ne znam, ali ono što sigurno znam je da će cela ekipa sa snimanja doći na moju izložbu - kaže multimedijalna Mančićeva.

Нема коментара: