16 мај 2008

Prezaposlena Ana Sakić

Glumica Ana Sakić igra u TV serijama "Selo gori, a baba se češlja" i "Ulica lipa", a nedavno je u Beogradskom dramskom pozorištu premijerno izvedena njena predstava "Ćeif", u režiji Egona Savina.

- Uvek se potrefi da kad počnem da radim jedan posao, obavezno mi se dogodi da utrčim u neki novi projekat - kaže nam Ana. - To me prati još od Akademije, kada sam uporedo studirala i prava. Uvek sam se bolje organizovala kada sam imala više obaveza.

U seriji "Selo gori, a baba se češlja" Ana igra Šveđanku:

- Dobro govorim engleski i zato volim da radim koprodukcije. Radila sam film "Bloom Brothers" u kojem sam imala scenu sa Markom Rufalom, poznatom po filmu "Zodijak". Privlači me rad sa različitim ljudima, pogotovu strancima, jer tako vidim kako se radi u svetu.

Нема коментара: