16 мај 2008

Glumac Mirko Babić (60) - Dragojlo

U seriji „Selo gori, a baba se češlja" jednu od glavnih uloga igra pomalo zaboravljeni glumac Mirko Babić (60). Višestruko nagrađivani prvak drame kragujevačkog pozorišta kaže za Press da je ulogu živopisnog seljaka Dragojla odigrao sa uživanjem, i da s nestrpljenjem očekuje nastavak snimanja TV serije, koja je u Srbiji potukla sve rekorde u gledanosti.

U „Selo gori" ušao umesto Nikole Simića

Prema rečima Radoša Bajića, scenariste i reditelja serije, Mirko je u „Selo gori" ušao kao zamena za Nikolu Simića:
- Mirko Babić, prvak pozorišta u Kragujevcu, pomalo zaboravljeni glumac, igra ulogu u kojoj sam prvobitno video Nikolu Simića. Ispalo je bolje nego što sam mogao i da pomislim, jer je on filmu dao dimenziju koja je i bila moja globalna autorska namera - rekao je Radoš Bajić.

- Ovaj ciklus je nedavno završen i dogovoreno je da će početkom avgusta početi nova snimanja - kaže Babić, i dodaje: - Unapred se tome radujem i verujem da će Radošu Bajiću sada biti mnogo lakše da piše jer je video da smo se svi lepo uklopili i da svoje uloge gotovo da i ne glumimo, već ih „živimo".

Mirko Babić osvojio je publiku i jednom od omiljenih šumadinskih uzrečica - „zajebao vek", koju stalno ponavlja u seriji: - Iako je reč o psovki, ona se u seriji ne koristi vulgarno, već kao Dragojlova uzrečica. Drago mi je što se publici svideo moj lik, pa me sa „zajebao vek" mnogi presreću i pozdravljaju.

Iako iza sebe ima nebrojeno važnih uloga u pozorištu, ali i na televiziji i filmu, Mirko kaže da ga novi talas popularnosti nije promenio.

- Popularnost me nije promenila, ali mogu reći da mi prija. Za mene je ova uloga bila veliki izazov, a posebno sam bio motivisan što pre ovoga nisam glumio slične uloge. Neko bi rekao da sam „svoj na svome", jer sam na setu jedini glumac u seriji koji vozi auto sa KG registracijom, dok su skoro svi ostali „seljaci" iz Beograda - zaključuje glumac.

Mirko Babić je 1973. diplomirao na Akademiji za pozorište, film, radio i televiziju u Beogradu u klasi profesora Milenka Maričića. Od 1972. stalno je angažovan u Teatru „Joakim Vujić" u Kragujevcu. Odigrao je veliki broj uloga u pozorištu, na TV-u i filmu. Dobitnik je brojnih priznanja, od kojih je poslednja godišnja nagrada Teatra „Joakim Vujić", u kome upravo očekuje premijeru predstave „Teza".

Нема коментара: