28 мај 2008

Prija mi poređenje sa Anđelinom

Prija mi poređenje sa Anđelinom
Olja Lević, novo lice u „Selo gori, a baba se češlja“


Sedamnaestogodišnja Olja Lević iz Kruševca nova je mlada nada srpskog glumačkog neba. Makar sudeći po reakcijama koje dobija posle svoje prve značajne uloge u popularnoj TV seriji RTS-a „Selo gori, a baba se češlja“, gde tumači lik Zorice, devojke „sina Dragana“.

Ljudi je prepoznaju na ulici, a već je dala nekoliko autograma. Doduše, njen momak s kojim je u vezi devet meseci nije baš bio oduševljen poljupcima koje je u seriji razmenjivala sa svojim partnerom Nenadom Okanovićem, ali, kako kaže, dobro je da se od početka navikne na to. Ove godine završava jezički smer kruševačke gimnazije, a planira da, ako uspe, upiše i Akademiju u Beogradu.
- Zahvalna sam Radošu Bajiću, jer mi je pomogao pruživši mi šansu, iako je znao da nisam profesionalna glumica. Nisam imala tremu, već više strah kako će me kolege i kamera prihvatiti. Sada mogu da kažem da sam prezadovoljna, a na leto snimamo nove epizode - kaže Olja Lević, koja je član Udruženja manekena.
Nije ni čudo, jer likom podseća na holivudsku zvezdu Anđelinu Žoli, bar su joj tako mnogi rekli. Ovo poređenje mladoj Olji veoma prija. Nama se učinilo da je sličnija „očajnoj domaćici“ Evi Longoriji. Do sada se oprobala kao voditelj na nekim lokalnim TV stanicama, glumila u pozorištu i snimila nekoliko reklama.

- Važnije mi je da se bavim glumom, nego da budem manekenka, jer to je ono što sam oduvek želela. Volela bih da imam uspešnu karijeru, da snimam u Srbiji, ali i u svetu, međutim, ima još vremena za mene. Anđelina Žoli mi je bila idol odmalena, ali sada ne toliko - kaže Olja. Na pitanje da li je svesna da će zbog karijere trpeti i njen privatan život, kaže da jeste, ali će se truditi da sve uskladi. Malo se boji tračeva i paparaca, ali je sigurna da će joj popularnost prijati.

Нема коментара: